ЗАМОК КПП + КАПОТА
Конструкція CONSTRUCT VARIO не має аналогів на ринку серед протиугінних замків та інших засобів безпеки автомобіля. Якщо Ви хочете захистити свій автомобіль від угону лише одним поворотом ключа – тоді цей протиугінний замок підійде Вам якнайкраще: він замикає і коробку перемикання швидкостей, і сам капот автомобіля. Коли електронні протиугінні системи нейтралізовано, CONSTRUCT продовжує захищати Ваш автомобіль.
CONSTRUCT VARIO має певні переваги:
- Блокує одночасно селектор коробки перемикання швидкостей та капот автомобіля.
- Відчиняється та зачиняється лише ключем.
- Виготовляється в заводських умовах під конкретну модель автомобіля.
- Встановлюється на штатні місця в кузові автомобіля на зривні кріплення.
- Захищений від відкриття відмичками, вандального злому та бампінгу.
- Не залежить від стану акумулятора та інших функцій автомобіля.
- Немає аналогів на ринку антикрадіжних засобів.
- Циліндр виходить назовні у зручному місці на консолі, не псує інтер’єр салону.
Запропонований протиугінний замок можна відчиняти та зачиняти тільки ключем. Крім того, у протиугінному замку CONSTRUCT у відкритому та закритому стані циліндр не виходить за межі замку, у той час як в інших замках капота та замках КПП у відкритому стані (при використанні автомобілем), циліндр виходить з консолі на 3-5 см, що різко погіршує ергономіку їхнього салону. Протиугінний замок повністю знаходиться в підконсольному та підкапотному просторі, назовні виходить лише циліндрична частина, яка гармонійно поєднується з інтер’єром Вашого автомобіля. Місце виходу циліндра назовні обирається з урахуванням конструктивних особливостей автомобіля, зручності користування та дизайну інтер’єру салону. Замок виготовляється у заводських умовах під конкретну модель автомобіля.
Пропонуємо розглянути механізм дії замку CONSTRUCT.
Для закриття системи VARIO необхідно перевести важіль селектора КПП у потрібне положення, паркінг для автоматичних КПП та положення “задній хід” для механічних та роботизованих КПП, та переконатися, що капот закритий на штатний механізм. Поворотом ключа в салоні одночасно блокується перемикання селектора КПП та відкриття кришки капота. При цьому автомобіль позбавлений можливості нормально рухатися завдяки блокуванню селектора КПП і закритий вільний доступ до підкапотного простору, де знаходяться основні системи та елементи, що відповідають за роботу двигуна автомобіля та штатні системи захисту.
Відкривається протиугінний замок CONSTRUCT VARIO таким самим чином – поворотом ключа в салоні авто.