Комп'ютерна діагностика автомобіля
Швидкість, простота управління, економічність – ці якості двигунів, оснащених сучасними системами управління, які до того ж необхідно систематично піддавати технічному обслуговуванню: діагностики та видалення помилок електронних блоків автомобіля. Для виконання цих процедур в автосервісах потрібно мати досить великий список сучасної діагностичної апаратури і штат спеціалістів. Все обладнання для діагностики двигуна автомобіля можна розподілити на три групи, кожна з яких виконує свої певні функції.

Цей список містить:
сканери блоків керування двигуном
вимірювальні прилади та датчики
тестери виконавчих пристроїв
ПЕРША ГРУПА СКЛАДАЄТЬСЯ З НАБОРУ ПРИСТРОЇВ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ:

- для встановлення зв’язку з різними блоками керування автомобіля;
- виконання процедур читання та видалення помилок електронних блоків автомобіля;
- читання поточних показань датчиків та внутрішніх значень системи керування;
- перевірка працездатності виконавчих пристроїв;
- адаптація системи керування після заміни окремих агрегатів.
Друга група пристроїв, що використовується при діагностиці:
будь-яких двигунів, для виявлення несправностей у двигуні та перевірки показань виданих сканером, оскільки жодна система електроніки не може перевіряти саму себе з абсолютною точністю.
У ДАНУ ГРУПУ ОБЛАДНАННЯ ВХОДЯТЬ:
- газоаналізатори, двох та чотирикомпонентні;
- вимірники тиску – тонометри;
- стробоскопи з регулюванням затримки спалаху;
- осцилографи для перевірки високої напруги, розрядження, струму;
- імітатори сигналів датчиків.

ТРЕТЯ ГРУПА ОБ'ЄДНУЄ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ ТЕСТЕРІВ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ АВТОМОБІЛЬНИХ СИСТЕМ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ:

- тестер форсунок;
- тестер свічок запалювання;
- тестери для перевірки динамічної компресії, розгону, порівняння ефективності роботи циліндрів;
- високовольтний розрядник.
Усі прилади та пристрої діагностики Сервісного Центру «Автоключ» можуть використовуватися при діагностиці різних типів машин та приносити результати.
Але завжди слід враховувати той факт, що прочитати і зробити правильний висновок за показаннями приладів може лише кваліфікований фахівець, який володіє безліччю знань про сам двигун, про роботу блоку системи управління та їх можливі взаємодії.